The wild one

Hallibabba meckafloow yooooooo!!! Jag är hyper mrn jag är så trött ! Men det brukar jag ju vara nu förtiden hihihih. Den här veckan ska hur som helst rockaaaa! Nu är jag i Sigtuna, men tar pendeln hem imorn bitti för att träffa en gammal goding från Mallis som heter Laura och Mathilda! Vi tänkte ta en lunch och sen kanske gå på stan eller bada. Mysit! På torsdag äger My mig! Hihi vi tänkte sätta oss i nån park och ha kul.. Höhöh :)
Och sen på fredag fyller pojken som gästbloggade förut (tack för det! :D:D:D:D) år!!! The one the only Latino loco, får inte kalla honom för hans namn tydligen :P Men då ska vi ses och han ska få en glass och en Axe av mig :P Så får det bli! Helgen är rätt så oplanerad, förhoppningsvis åker jag til Malin på Öland men vet inte.. Sen kommer min Ella hem nån gång snart hoppas jag! Saknar henne.
Ska faktiskt sova snart, så jag kommer upp imorn.
Nu ska jag va social! Godnatt!

" You have me wrapped around your finger, I guess that´s just the way it´s gonna be ? "


Kommentarer
Postat av: elvira

hur kom du på ditt bloggnamn? hur gammal är du? :p

2010-07-28 @ 00:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0