Sthlm

Somsagt. Jag är hemma! Befinner mig inte riktigt på jorden känner jag iförsig. Är så in i helvete jetlagad och lost så jag knappt vet vad jag heter. Inte trött eller nåt men bara helt lost. Men det va resan värd!
Vi har gjort en hel del! Vi va inte med mammorna så mycket så vi fick hitta oss runt New york själva och vi lyckades faktiskt. Med lokassinnet av en pinne och allt. Vad jag köpt orkar jag inte berätta för det blev en hel del... Men kul hade vi!
Skolan börjar oooommmm.... typ 4 veckor. Innan det ska jag hinna åke till Malin på Öland, åka till pappa med bröderna och Sam, Ung08, ha mysdag med My på måndag (saknar henne!) och träffa mina älskade vänner från Mallis plus Thilda. Så kommer inte va uttråkad förhoppningsvis! Men måste landa lite först för orkar knappt flytta på mig.
Och det där med att lägga ner bloggen överväger jag fortfarande. Men lite mer åt att inte lägga ner den sidan lutar det.


Kommentarer
Postat av: Latino Loco

:P

2010-07-24 @ 00:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0