Några dagar kvar bara


ph. sommaren 2009, by me

Till min fina.
Saknar dig som om det va ett år sen vi sågs. Har varit typ en månad och jag spricker. Vilket skrämmer mig lite med tanke på hur saker kanske kommer se ut om några månader. Hur som helst hur det nu blir kommer jag hålla mitt löfte om att jag älskar dig för det har vi hållt i två år genom vått och tort och något sånt ändrar inte det för mig, oavsett kontakten.
Jag kommer till dig snart iallafall. Vilket jag längtar efter som tusan.
Ring eller smsa mig. Puss min fina.


Kommentarer
Postat av: latino Loco

^^

2010-07-24 @ 00:42:19
Postat av: malin

Puss på dig! älskar dig också. och jag tror jag gjort mit val. tror fan jag ska fortsätta kämpa. Så du vet... Snart ses vi! <3

2010-07-24 @ 13:55:39
URL: http://malindans.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0