Mitt liv som störd

Hej gott folk, ni 16 pers som läser denna värdelösa sak som kallas blogg iallafall!
Just nu håller jag på att ladda ner en film som heter Skin, medans den laddar tänkte jag ta en dusch! Men först blogga!
Idag vaknade jag tidigt, eftersom jag somnade halv nio igår (!) Jag va trött och behövde sömnen så då är det okej.
Vi åkte för någon anledning till Vällingby centrum... Trött på stan, trött på Gallerian och allt så varför inte VÄLLINGBY!
Fick hem lurar till mobilen och sådant och sen en byxdress för hundra spänn som jag dräcklat över forever som nu va på rea! Sen vidare tog vi oss till Ella som gjorde sönder en rubiks kul bara för att ha lite extra kul.
Och nu sitter jag här, diskuterar smått med sötaste My och ska nu som sagt duscha. Och tänka på min ångest över att jag inte får sitta vid ett piano på två veckor från och med söndag.... Det kommer inte gå Mitt liv som musiknörd. Mitt liv som störd.
Heejdå!



Kommentarer
Postat av: tiandra

matilda du e så jävla söt! :) puss <3

2010-08-01 @ 22:30:58
URL: http://tiandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0