"Maybe you should try walking without feet, just to prove the impossible"

Omojliga kanslan av gladje, omojliga kanslan av stolthet och omojliga kanslan av att kanna att "det har ar jag".
5 dagar har vi varit har nu, och jag ar bara sa in i helvete glad pa nagot satt. Tror jag iallafall. Varje gang jag kommer hit vaxer jag pa nagot satt, jag inser nya saker och blir ett steg narmre till mig sjalv.
Vad vi har haft for oss far ni veta nar jag kommer hem men for nu kan jag saga att jag sitter pa alskade landet. Ville stanna med Ella i New york men ar anda lite glad att jag ar har.
Vill blogga sa himla mycket for har sa mycket att skriva om och har inget att gora ikvall. Bebisen (Kusins nyfodda) fick jag sovandes och sma pojkarna dor framfor tvn sa jag ar inget att gora!
Hors sen


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina du

2010-07-18 @ 14:16:08
URL: http://malindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0