Jag lovar er

Jag sa för typ en månad sen att det här skulle bli en glad blogg eller vad man ska säga. Och jag lovar det ska det bli. Det måste bara få bli en glad skrivare först. Jag är glad men livet snurrar ibland så man hamnar nånstans där man inte riktigt vet hur man kommer bort ifrån. Men när jag gjort det, då lovar jag. Det kommer bli bra.
Gårdagen spenderades först vid mälaren med Ella, vi badade, solade och åt muffins. På kvällen åkte hon till Värmdö och jag till Elle som den här veckan bor typ 10 minuter ifrån mig så vi badade där också, kollade film och somnade.
Men iallafall. Det dumma med att livet snurrar lite ibland är att man inte kan kontrolera det. Alls! När det kommer eller nånting och nu är det fan sommar då man faktiskt bara ska vara glad och bekymmerlös. Så till er som är det, njut! Det är sommar, om det är nånting som gör dig nere eller helt förstörd under den här årstiden, försök ha kul men om det inte går, ta tag i det. För ni alla förtjänar en bra sommar.
Om en vecka får jag komma bort i två veckor. Så obeskrivligt härligt. Nu sätter jag mig vid pianot lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0