I'm back...

Sander som är bäst, underbarast, coolast, awsuummeast och min kära bror, fb nörd och sko (Varsegos sander) fick mig att gå tillbaks till blogg.se... Och jag saknade det här! Ska dock göra REJÄL renovering snart. Beware.
Idag har jag stor shoppat med min smexiga vän Thilda. Vi hade asss kul. Innan det sov min My här! Och nu kom jag just hem, jag och mamma har varit på bio och sett För kärleken. Hemsk. Men skitbra film!
Nu ska jag ladda ner nån film.

SANDER DU ÄR BÄST. Höhöhöhööhöhöhöh :D:D

<3

Kommentarer
Postat av: Latino Loco

sandersito siempre Es El mejor hermanita ! :D haha och den här låten är bäst punkt slut. http://open.spotify.com/track/1nMxfJH5kzyXeOmlkCHHEJ hihi ^^

2010-07-27 @ 00:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0