Gästbloggish

Shuue alla terrorister ! här får ni en gästbloggning av mig ..eller säger man så ? ..hmm :P men iaf ! jag heter latino loco ;) och jag fyller faktiskt år snart ! ^^ mhihihi och jag spelar trummor och är bäst ;) (lite ego men vad ska man göra ..)och jag vet inte vaarför jag gästbloggar jag är en kille faktiskt ! och killar brukar inte göra sånt här .. men eftersom tilda är bäst och är min tyngaste homie så måste jag göra det här :P iaf, Jag och tilda har faktiskt bestämt att vi ska  söka in på rytmus i framtiden du vet :P tilda tar pianolinjen och jag tar trummlinjen.. hah :P men jaha ..det var typ allt elelr vad brukar man göra på en blogg .. fan vet jag ! :D haha men tildish bloggar sen typ .. :P ppero Ahora mi gente yo me tengo que ir bye bye !
Tungaste bilden Evaaar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0