Fina flickorna

Fan va kallt det ska va då! Det blåser och regnar och känns som minusgrader gämnfört med New york!
Men nu är jag nästan helt på spår igen!
Idag träffade jag mina fina flickor Ella, Colle och MY! Har saknat My och Colle som en galning när vi va i New york och imorn åker Colle till spanien! Hallåååå!!? Så vi fick en liten dos idag som får hålla i några veckor sen ska vi bromma tjejer röja bromma när hon är hemma!
Sitter och planerar att jag för en gångs skull ska köpa något vettigt, så jag vill ha ny adidas och nya sneakers. Som ni vet vill jag ha Nike Nylon men dom finns ju fan ingenstans!!! Såg Mys gula som hon lyckligt hittade på tradera idag. Hon fick du sveriges ända par! Så jävla underbart fina jag dooog!
Snart ska jag och mamma ta oss ut i regnet och hyra film, köpa ljus och glass och ha myskväll! Vi hörs kanske sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0