Vad gör du här?

Vad gör du här?
Vad gör du där?
I min hjärna, i mina tankar.
Du hör inte hemma där.
Jag sitter på en bänk längst bort dit ingen brukar komma.
Fotsteg närmar sig mot mig.
Du sätter dig brevid mig. Kollar in i mina ögon och säger hej.
Du börjar prata om något. Nåt riktigt random.
Jag säger inte ett ord. Men jag dränker mig i dina ögon och tänker på vad det är för doft du faktist doftar, hur färgen på ditt hår reflekterar på ögonen och hur din mun rör sig när du pratar.
Sen blir det tyst.
Du tar min hand och sätter dig nära mig.
Så slutar det.
Men fortfarande tänker jag. Vad gör du här?




Nåt lite random jag fick för mig att skriva.

Kommentarer
Postat av: signe

Yeah right! Random, haha den var kul du!!<333

2010-01-21 @ 21:36:58
URL: http://sodeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0