Trött, hängig och sjurig

Dom adjektiven är jag just nu. Känns som jag håller på att bli sjuk eller nåt. Eller så är jag bara skol trött och alldeles sönder utvilad. Imorn har jag piano och musik produktion. Kuligt kuligt(: Sen på torsdag startar dansen igen. Så då kommer jag bli ännu tröttare men vet ni!? Snart fyller jag år. Födelsedagar för mig är skit kul. Oavsett om det är någon annans eller min. Och höjdpunkten är klart tårtan! Mina planer är följande. På fredan (dan innan) sover min lilla skrutt lillasyster här för att kunna hoppa på mig på moronen av själva dagen. Sen ska vi åka skridskor och äta lunch ute eller nåt. Sen träffa mammi och äta middag och gå på bio. Sen på söndag ska jag nog träffa Sigge, Ella och Crille eller nåt. Sen en liten familjefest här hemma. (: Haha fan va ego jag är men har tråk xD
Pallar inte blabbla vidare nu. Så pösspöss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjurig svavas tjurig:P

2010-01-19 @ 20:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0