This where i've been, somewhere between unsure and a hundred




Har inte berättat vad jag fick i julklapp men vill berätta om en sak.
Jag fick ett fotoalbum. Fylld med bilder från familjeträffen hos pappa i somras.
Den trippen va verkligen speciell.
Fick reda på saker jag inte visste, saker ingen annan vet. Inte nån.
Men vill kunna berätta allt om vem jag är för dom som står mig nära för är ärligt talat stolt över det. Men hur fan gör man det?
Mycket tårar, men mycket skratt.
Det blir så när man är runt dom man älskar mest, dom som gjort dig till den du idag är.
Helt sjukt egentligen. Hur man kan älska några, hur man kan känna några så jävla mkt även om dom lever tvärs över atlanten i ett annat land.
Saknaden sprids igenom min kropp som en fuckin el chock.
Ögonen fylls med tårar, men inte negativa sånna.
Blir så galen på att det finns så mkt mer där ute, utanför ens egna lilla bubbla.
Möjligheter, drömmar som kan bli sanna osv.
Behöver kärlek, behöver vara runt människor som älskar mig för mig.
Som gör mig glad.
Tro inte fel, jag älskar mina vänner och min sverige familj oerhört obeskrivligt mkt<3
Men jag behöver min familj.
Speciellt nu. Vill dit nu! Nu nu nu!
Ta mig bort, ta mig dit


Kommentarer
Postat av: your gurl

wow vad du är vacker gurl:)

det är sjukt hur en låt säger allt....he says its impossible..but i know its possible:) i kinda feel that we are on the same page.. plz listen. the words are comin from my soul

http://www.youtube.com/watch?v=EyOhUXsGqak



:'(

2010-01-03 @ 02:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0