Svar på frågorna (:

Postat av: eeeeeeeelin

yeeeee, hur gåre me gitarren ? vi kanske kan lira tillsammans nån da :) jag är helt hyfsad hah, men puss på dig :* <3

sv: Haha jodå det går bra! Klart vi ska lira!  Du är säkert tiotusen ggr bättre än mig men ändå! (: puss<3

Postat av: EBBBBBBBA

hur mår du? :)

sv: Jag är lite smått trött men mår finfint! Hur mår du själv? (:

Postat av: m

Varför är jag bäst? nä örlåt Tilla! Men vad ska jag fråga? Känner ju dig RÄTT så väl......
Om du fick 3 önskningar vad skulle du önska dig då? Puss<333


sv: Haha hej Malin ;) Men hihi du känner ju mig bättre än någon har du ju visat ;) hihi.
Tre önskningar?
Att dom jag älskade skulle må bra, asså skit bra.
Att slippa allt skit.
Och allt kunna säga emot och skrika...<333
Postat av: WILMA [fotoblogg]

vad fick dig att börja blogga? :p
och vem har tagit bilden här uppe?;) sjukt fin kvalité, skärpa, toning, osv. :)

sv :Jag vet faktist inte, har alltid älskat att skriva noveller och allt sånt, det va så jag fick ut mkt känslor så då fick det bli en blogg utav det (: Bilder är tagen av min förra pojkvän, men jag har redigerat den på Picasa

Postat av:

Heey beb gissa vem som e inne på ipoden?! Min iPod är en freaking data :D:D meen anyway, om du fick åka tbx i tiden i en timme var skulle du åka o göra o säga osv ?? PZ ouut <3


sv: En timme... skulle nog inte ha skickat ett sms jag skickade för cirka en timme :P


Postat av:

vad dansar du? :)

Jag dansar, modern/nutida, jazzfunk och ska börja på balett.


2010-01-09 @ 15:52:01
Postat av: Mellie

sv: klart! ehmm, favorit affär (jag vet redan men ndå), favortit plagg i garderoben?
favorit mat? :)<3

sv: SNS for sure, eller american apparel. Mina adidas mjukisar tror jag. Potatisgratäng! haha(:<3

Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

har du bloggat länge :)?

sv: Sen 2007 tror jag (:

Postat av: Ella Schwarz Tryggestad

Vill du tågluffa med mig ?

sv: Haha adå ;)

postat av: Boris
;)
Fortsätt så här (Y)!

sv: haha adå det ska jag! :D

Postat av: Ella Schwarz Tryggestad

Hur varm var det på Mallis?
höhöhöhöhöh

sv: HAHAH  I <3 your svenska ;) på sommaren blev det upp till 45 annars runt 20 kanske?

Postat av: Ella Schwarz Tryggestad

Om du blev fast på en öde ö, vilka tre saker/människor hade du tagit med dig? :)

sv: Skulle ta med mina närmaste vänner tror jag, eller kanske nån familje människa? Ingen aning :P
Och min ipod, ett piano och ett block och en penna

Postat av: Ella Schwarz Tryggestad

Favoritgodis ?

sv: PLOPP!!!!

Postat av: Ella Schwarz Tryggestad

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
hihihihihiih

sv: Hihi en kanin ;) HIHIHIHIHI vad önskar du dig?


Postat av: Ewezi

favoritblogg?

sv: mina vänners läser jag ju mest,dom som är länkade typ.


Postat av: Ludde

Bästa känslan?? Najs bild föresten (jag tog den hihi) :P <3


Sv: När man känner sig älskad av den man vill vara älskad av tror jag. Haha i know ;)<3
Postat av: Liiv

Vad fick dig att börja blogga? :)


sv: som jag skrev där uppe behövde jag ett sätt som jag kunde skriva allt jag ville från känslor till allt möjligt så jag började bara (:
Postat av: anna ♥

vad tkr du om låten på min blogg? :D

Den va väldigt bra faktist! Tack för tipset :D

Postat av: Lova Söderström

Hur länge har du haft blogg? :)

sv: sen 2007 (:

TACK FÖR ALLA FRÅGOR! BARA ATT FRÅGA PÅ I FORTSÄTTNINGEN :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0