S O V A

Är helt slut. Har haft världens dag. Först sång i en timme och sen gitarr i typ tre. Ass najs. Sen försökte Crille tvinga med mig till stan men nej jag stack hem, pluggade, spelade och kollade på julshows skiten. Inga komentarer förutom det i inlägge innan. Efter en del deppande tog jag mig in till stan och mötte Crille, Ella, Isak och Björnen Björn ändå. Hade en låååång konversation i cirka tre kvart med en uteliggare om allt mellan himmel och jord, han friade till Ella och tyckte att jag va nästa musik staren, låg i trapphuset i Söderhallarna sen drog jag till St eriksplan och åt middag med familjen. Bland annat Rennie och Samson, två minuter efter dom kom spydde min lilleman så dom drog. Men sen kom Sarah och åt med oss istället så det blev lyckat ändå. Naaw stackars lilleman<3 :( MIN BARA MIN SAMMIE!!!<3 Hihi. Nu ska jag sova. Nu. Snart. Tror jag...
You gotta walk a thousand miles in my shoes to se what it's like to be me.
Eminen, Beautiful


Jag ska också kunna. Nån dag. I'm a dreamer. I dream och music.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0