Pinnen, svampen och the ipren

Vilken mysig dag jag har haft! Har som sagt varit med Ella och sen kom Crille (: Våran plan va att shoppa... det gick ju bra? Nej kom inte hem med ett skit höhö! Så efter massa utskämmning och flumm på alla möjliga affärer åkte vi hem till Ella. Haha vi fick Crille att kolla på Gossip girl ;) Moahahah! Vi har hypermysit. Och kom på världens bästa namn. Jag är svampen, för jag har lokal sinnet av en svamp, Ella är pinne för samma anledning och Crille är Ipren... ingen jävla aning varför där emot.
Aja nu ska jag blunda, vi ska ha film mys imorn :D Sen bio och äta med mammi. Men lite bilder får ni självklart.

  

Svampen och Ipren<3

Hörs imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0