Ordinary people

I'm back! Asså den glada roliga människan. Haha har nog sagt det ett par gånger förut men det känns så klart i en när man gått runt och burit på en jobbig börda eller vad man nu ska kalla det och sen löser det. Börja om lite liksom. Har haft en jättebra dag idag. Hade första terminens piano lektion (: Och gissa vad jag fick i läxa? Underbaraste låten, Ordinary people med John Legend. Alltid älskat den, eller alltid älskat honom. Mamma och jag brukar sitta och droga hans musik och har alltid velat kunna spela den så det gör jag nu. Har också börjat läsa noter ännu mer. Jag fattade rätt fort måste jag säga. Och Ann ville att jag skulle försöka läsa den låten i noter och inte kolla så mycket på ackorden :S Men det går faktist bättre än jag trodde. Nu ska jag placera mig på min favo plats. PIANOT!
A true legend, John Legend-Ordinary people.
"Were just ordinary pople, no one knows which way to go"






Lite random bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0