Nicest thing

Har inte bloggat så mkt på sistonde. Men har ärligt inte haft lust. Har varit dö trött och har bara inte haft lust. Men nu ploppar det in ett litet inlägg. Idag är det tisdag. Ja... Idag är det tisdag vad mer kan man säga? Skolan va som vanligt, fast vi va ju i mina favo grupper så det va posetivt, på musiken skulle vi spela supremes och vicka på röven ass kul, sen efter skolan stack ella, sigge och jag till söder. Fikade, jag köpte overknee strumpor sen åkte jag hem och färgade håret. Det är nu typ en blandningen mellan svart och rött...? Är man skum så är man.
Och vet ni? Jag och sigge brukar ju gå runt i skolan och slänga upp ena benet åt massa håll, haha weird men iaf. Och idag skulle jag göra det rakt upp och fram och tog i lite för mkt och ramlade bak... Börjar inse vad Crille menar med att jag är universums klumpigaste... Oh well! Nu ska jag plugga lite.
Goodnight!


All i know is that, your the nicest thing i've ever seen
And i wish we could se if we could be something
I wish that you knew when i said two sugars actually i meant three
Basically i wish that you loved me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0