Kul kväll!

Hellö! Sitter och glor på paradise hotel. Slut nu :( Iaf, har spenderat hela kvällen här med Malin. Vad vi har gjort får ni inte veta.... hahhaha! Men kul har vi haft xD (oj va fel det där lät...) 
Mamma är på nån spelning på fasching. Haha uppträdaren är universums snyggaste kille och musiker. En som heter Gustav Karlström, typ 20 år? Men han har just gift sig (fuck) haha nä driver. Är lite smått flummig...
Imorn ska jag nog träffa SIGNE! Som kommit hem från en månad i paradiset Thailand! Och ella tror jag. Sen ska jag möta familjen och se avatar i 3d. Så det blir en snabbis med sigge och ellapella.
Måste plugga också. Oj vilket onödigt inläg. Tänkte kanske lägga in en video på nån av mina låtar imorn? Eller...? OM jag vågar. Aja godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0