Jigsawpussle <3

Jag kommer inte skita i dig, även om du säger att du vill det som kommer jag inte det. För jag vet att du faktist inte vill det heller. Vi är rätt lika på det sättet, vi säger att man inte vill lägga ens problem på den man bryr sig om, ändå säger du att du snart ger upp på allt och alla. Ändå stänger du inte av mobilen och slutar skicka sms till mig om hur du mår. Du behöver lägga det på nån, och i det här fallet är det jag. Och jag vill att det ska vara så.
Men som jag väldigt poetiskt sa till dig " Att förlora nån är som en pusselbit som lossnar från ett pussel. Ibland kommer det tillbaks ibland inte. Men ibland måste man bara gå vidare och börja på ett nytt pussel och börja på det istället. Man kan leta och hoppas på att biten en dag kommer tillbaks. Men då missar du vad nästa pussel har att ge..."

du säger att du inte kan skita i nånting som har med mig att göra, säger exakt samma till dig. älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Saadet

Nu har jag lagt till dig på bloglovin, lägg till mig du också :) Kraaam :)

2010-01-10 @ 22:09:51
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0