If i aint got you

Måste säga en sak. Morden i midsummer är det tråkigaste programmet som existerar... Tyvär är det mammas top ten så det är vad jag kommer glo på timmarna framåt. Suck. Iaf! Hade piano idag, gick brabra. Inget mer eventfullt har hänt... Förutom att jag fyller år om typ 2 veckor! Wiiie! Och när jag får pengar ska jag pierca naveln. Ella gjorde det idag och sa att det inte gjorde ont men vafan, hon har ju fan ingen känsel och tycker inte att nåt gör ont så litar ännu inte på det men skiter faktist i det, vill ha det gjort! Har ju lovat att lägga upp lite bilder nu och då och har faktist glömt att ta några men dom kommer. Lovar. Men en låt får ni.
Min piano läxa.
If i aint got you, Alicia Keys
Some people want it all but i don't want nothing at all if it aint you baby, if i aint got you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0