Hey ho let's go!

Nej rubriken hör itne ihop med inlägget men hellöö so what? Kom just hem från dansen, det va lite jobbit idag hade noll energi men försökte. Och nu har jag skit ont i halsen och hela kroppen. Ändå tvingar Crille mig till Stureby... när jag ätit. Livet är allt orättvist ibland fan. Det som inte är så orättvist är att det är fredag imorn. Wiiiee! Och på lördag ska jag och bästa Yammi göra reklam för Base vilket ska bli jättekul. Plus att vi kommer placeras med en stor godis skål framför oss som faktist är till för dom som kommer och lär sig lite om Base men det blir nog inte mkt kvar till dom... Aja det ska bli skit kul. Men nu ska jag äta lite, och sen ta mig ut -.- HAHA va ond jag är. Eller nej fan jag går ut utan vilja ju.
Chacha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0