Gråt, skrik och känsla, inget negativt

Nu start, ny början, ny jag...
Klockan är 21.47 på första dan av 2010 och jag känner mig inte det minsta ny, ändrad och en ny start känns det inte heller som. Ont i magen, dålig dag kanske. Men nej vafan. Så kan jag inte heller säga för dom dåliga dagarna blir allt fler så då är det ju inte bara en dag. Skulle inte skriva det här på bloggen men är som sagt för feg för att få ut det muntligt, speciellt för den perseonen jag helst vill gråta hos, prata hos och få ut allt hos. Och der värsta är att jag inte vet varför kan man inte göra nåt åt det. Förutom att när jag sitter där framför personen med stirrande ögon på mig som säger "Tilda öppna upp bara" gör jag faktist det. Kanske inte helt men bättre än det här. Det är modet att ta steget dit som inte går.
Gud, tänker för mkt! Det här ska bli ett bra år, vilket involverar gråt, skrik och känsla för min del. Inte ¨å negativt för mig faktist


Till nån av er
Du är värd en förklaring, du är värd allt såklart men en förklaring också.
Jag ljuger inte när jag säger att det är dig jag kan säga allt till.
För det är det, det är dig jag litar på.
Men det är så äckligt svårt att komma till dig och prata när jag inte ens vågar inse själv hur jag mår.
Men ändå, du är min aldra bästa kompis, och om du inte vet hur jag mår är man ju liksom lite fast.
Jag vet att du vet att jag inte mår toppen, men anledningarna till det då.
Men vill berätta! Vafan är fel på mig liksom.
hjälp mig?
orkar du orkar jag .


Kommentarer
Postat av: Signe

vet inte riktigt vad jag ska säga eller tro..

2010-01-02 @ 14:54:19
URL: http://soderflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0