Fridays snuggle

Heej finaste ni! Är nu hemma och ska snart ta mig till Sigge och sova där. Myspys! Idag har jag haft en rätt så... våldsam dag...! HAHA! Nej men jag och Crille har fan blivit om syskon, slår varan hela tiden så har en del blåmärken. Han är fan starkare än han tror! :O AJJJAAJAAJ!! Efter skolan rusade Sigge och jag in till stan och köpte lite mått till kvällen men sen var det dags att dansa. Modern hade jag idag! Skojar inte när jag säger, det behövdes. Plus att vi fick göra mycket improvisation. Bara få tappa kontrollen och röra sig. Tror aldrig jag vågat röra mig så fritt förut. Det kommer hjälpa mig kan jag lova. Underbart. Men nu måste jag packa. Har dans med bästa Therese imorn! Wiiie har saknat henne<3 Världens bästa lärare.
Ha en mysig kväll. NU ÄR DET FREDAGSMYS! Eller som Linu säger, It's time for fridays snuggle!
jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0