Estet för fan!

...jag borde plugga... men kom just och tänka på en sak som jag behövde skriva! Man kan ju inte va bra på allt liksom. Och just nu har jag grymt svårt för matte... NO med. Min hjärna tänker nog lite för mkt "Out side of the box" om man säger så. Musik däremot! Musik kan jag. Började nyss läsa noter och fattar faktist. Och har gått fram rätt fort ändå. Det som svider lite är att om jag ska komma in på Musikhögskolan eller få stipendium på Julliard måste betygen ligga högt som fan. Haha snackar om mina slutbetyg på gymnasiet och går bara i sjuan men vad kan jag säga? Jag är en drömmaren med höga krav på mig själv. Det som får mig att inte lägga undan datan nu och börja rå plugga matte är för att jag vet att om jag vill klarar jag det där jäkla provet ändå. För egentligen kan jag det bara att jag inte fattar själv att jag kan det. Som sagt. Estet för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0