Mina dagar


Känns iaf grymt skönt att va hemma, behövde komma hem. Har varit hos pappa några dar med älskade bror min. Sen åkte vi till Nyköping till nåra vänner och firade nyår kom hem idag.
Men bilder får förklara mer.

 


Höhö inge bra fotograf är jag men älskade färgerna


Min älsade bror<3


Sen kom nyår! Mysig middag

Hahaha det blev mkt flumm i snön vid klockslaget.
Jag och min nya lillebrur Herman! Världens coolaste :D


Ja... Jag och finaste Hedda. Haha vi brydde oss inte ett skit om utseende på denna bild.
Vi låg i snön med mjukisar hela kvällen. Inga fest kläder för oss inte!


Dagen därpå va vi trööööttta! Och parkerade oss framför tvn med älskade MJ<3


På tåget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0