Chillax!

Yo meckaflow! Hallelujah it's Friday! Så grym skönt. Första veckan av sista terminen utan betyg avklarad haha långsökt. Haft världens flumm dag idag. Eller bara på matten men ändå. All i say is " You touch my tralala, you touch my dingdong!" HAHAHAHAHHAHA! Lokal humor mellan mig och Malin som kommer hit imorn. Vi ska baka tårta! Haha eller köpa en? Men nej... nu fick jag ångest. Jag har godis och söt förbud tills min födelsedag... men kanske...
Ja, ikväll ska jag bara chillaxa som jag kallar det ;) Plugga lite faktist, fick ett litet läx sug (?) :O Vi skriver berättelser/noveller på svenskan vilket är ass kul och jag är i full gång så ska sätta mig med den.
Kanske bloggar mer sen. ♥the maniac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0