Att lita på dig

Vill höra från dig hur det är. Inte från Facebook. Vill att du ska ringa mig, även om jag igentlgen borde skita totalt i dig. Men när du sa att jag va din aldra bästa kompis så trodde jag på det. Och vill fortfarande tro på det. Det ger mig hopp om att jag kanske inte gjort samma misstag igen. Att lita på dig. Det får mig att tro att jag kanske inte är så korkad som jag varit innan. Varför måste du betyda nåt för mig? Efter allt borde jag väl fan hata dig? Varför kollar jag då var tredje sekund på mobilen efter nåt missat mess eller samtal från dig då?


Kommentarer
Postat av: Signe

Tilda..how?? I want to help! <3

2010-01-09 @ 03:16:23
URL: http://soderflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0