Allt jag skulle kunna säga till dig

Just nu beter jag mig inte som din syster, just nu beter jag mig inte som din bästa vän. Just nu beter jag mig som nån som skulle vilja bete mig som det men är rädd. Rädd på hur du ska reagera för det är din åsikt som betyder mest. Rädd för att börja iaf. Men det skulle inte bli så här, så innan det går för långt ska vi fan göra det här till det vi planerade att det skulle vara. Men innan det måste jag öppna mig det vet jag.
Kommer ihåg när vi blev så här tajta, vi lovade varandra att inte sluta bry oss. Och även om vi brutit vänskapen ett par gånger så höll vi fortfarande vad vi lovade. Och innerst inne kändes det så jävla tomt utan dig. Och vill aldrig känna mig så tom igen. För jag behöver dig. Men känns fel att du ska behöva dra ut allt ur mig och få mig att snacka. För vill inte att du ska må skit igen när jag ser att du mår bättre. men sanningen är att jag vill att du ska göra det. men orkar du verkligen det?

Älskar dig <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0