Torsdag, en dag närmare fredag...

Tog mig till skolan idag, va sjuk igår men jag pallade inte vara hemma mer. Är så grymt skoltrött just nu. Eller allmänt less på allt. Behöver ha kul, behöver vara bekymmer fri. Behöver sol, behöver sommar behöver skratt behöver en anledning att vakna och le på moronen. Gud va tråkig jag låter men så har min dag varit. Jobbig.
Min skola är verkligen världens bästa men är lite trött på att behöva gå igenom dörrarna varje morgon och veta att något kommer hända, veta att det aldrig bara kan vara en händelselös dag. Det tar verkligen på energin. Och den energin har jag inte just nu. Men ännu har jag några av dom finaste personerna i mitt liv som får mig att ens gå upp. Dom och musiken. Nu sitter jag i soffan och äter chips och kollar på Vampire Diaries. Imorn är det fredag vilket är skönt som fan. Ska på bio med Ella och sen sova hos henne tror jag. Eller kanske iaf.
Jag tappade kontrollen. Det va inte meningen. Eller jo det kanske det va? Orken försvann bara.
Kan inte lova att det inte kommer hända igen men kan lova att jag berättar det isf.
Älskar dig.  Du är min säkerhet du är min trygghet du är min bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0