Time for denial

Varför är jag alltid så darn trött nu för tiden? Somnar på soffan redan vid 8 typ varke kväll, helt slut. Hatar vinter. Det är helt enkelt det jag behöver sol. Idag va det en vanlig dag i skolan. Efter skolan tog jag och Clara båten över till söder och fikade hos henne. Åt typ en halv kladdkaka var och massa såntm tro mig vi behövde en tjockisdag!
Sen gick jag igenom söder med min ipod och bara tänkte. Tänkte på allt. Som att det nu är dags att säga att jag kommit över honom, säga det så många gånger att det tillslut är sant och tillslut att jag tror på det själv. Fattar inte varför personen man mest behöver för stunden måste vara på andra sidan jordklotet när man faktiskt behöver dom där lugnande orden att det löser sig och sen ett retsamt slag på armen och en stor kram. Det skulle behövas.
Kom och tänka på en sak nu, jag skriver verkligen i min egna lilla värld. Antar att ni få som läser inte fattar ett skit men nån gör ju det så jag skriver för dom. Men framför allt för mig själv.
Imorn är det simmning. Vägrar. Jag och massa fler ska bara kolla på. Så det blir väl bra. Har sprängande huvudvärk, vill sova nu. Godnatt.
Alex Parks
Mad world

"Went to school and I was very nervous
No one knew me no one knew me
Hello teacher tell me what's my lesson?
She looked right through me looked right through me"

Älskar den texten för nån anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0