Nu är det fredagsmyyyyys!!

Yo meckaflow folks! Nu är det äntligen fredag, wiiie :) Vanlig skoldag, öhm... nej inte vanlig skoldag men va i skolan iaf resten får ni klura ut själva ;) efter det åkte jag, crille, ella, sigge, ludde och isak in till stan innan min dans. sprang runt desperat och letade efter en 7/11 som hade frapino, men tydligen är det slut för sesongen, fiiii faan -.-
men det löste sig ändå. och vet ni? har fått en tidig födelsedags present. ett tag sen hade jag och sigge världens önskan om att gå och se erik hassle när han hade gig den 12 feb, men det blev lite fel med mammas lön så vi kunde inte boka... men nu när jag kom hem hade hon löst det och biljetterna är bokade!! skita kul faktist. och dagen därpå blir jag fjoooortooon :D vad jag gör då vet jag inte längre...
ikväll ska jag och crille baka bullar :D sen vet vi inte :) anyway, pusspuss!
12/2<3


Juste... hade modrn idag. det behövdes....



nej jag kommer inte gå vidare utan dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men som jag sa du har dina, jag har min. det kanske är bra så just nu..

2010-02-05 @ 19:42:47
Postat av: signe

YEAH! HASSLE HERE WE COME!!! älskar jag hnm? <3

2010-02-05 @ 21:49:43
URL: http://sodeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0