Jag vet inte...

Finns inte mycket jag vet. Kanske inte finns mycket jag känner. Förutom att jag är förvirrad. Men om vad? Känns bara konstigt, alltihop. I sånna här stunder finns det inget att göra förutom att stänga in sig i sitt rum och dränka sig med Coldplay eller The fray. Men en sak som skulle hjälpa är att veta att allt kommer bli bra. Men det kan man inte veta. Därfär måste man leva i nuet och skita i om allt löser sig. Men det gör det ju, eller?

Jag ger dig tillåtelsen att kolla mig i ögonen och ljuga om du lovar att säga att allt blir bra



Kommentarer
Postat av: alva

frågestund på bloggen! frågaaa :)

2010-02-28 @ 21:34:58
URL: http://avlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0