EN VECKA KVAAAR!

Hahaha... jag är fan som ett litet barn jue! Men hallå jag blir faktist bara 14. Sådesa och man har faktist rätt att vara lite exalterad tkr faktist jag. Haha märker att jag faktist behöver övertyga mig själv med antalet "Faktist" jag använt hittills.
Har haft en rätt bra dag idag. Först hade jag dans i nästan två timmar. SKÖÖÖNT! Min favo, modernt också. Jag va yngst... det va typ 15 upp. Det va lite läskigt men sen sket jag i det och bara dansade.
Sen mötte jag upp mamma på Tullys (favo fik) och åt en liten lunch sen fortsatte vi till stan och köpte lite grejor. Vad jag fick med hem får ni se snart.
Run DMC linne från HM
Hihi mys vantar utan fingrar (vad dom nu heter) också HM
Halsbandet .
En liten plåtman på långkedja från JC
<3
Lykke Li
Time flies
dream on/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0