Du bara du<3

Hoppas som fan att det här bara var en dålig dag.
Den började bättre en nånsin, och det va tack till dig<3
Sen så insåg jag att det faktist stör mig. Men det dumma är att det är så sjukt patetiskt att jag tänker så. För jag har ingen rätt att tänka så. eller har jag det? Vill kunna lita på dig. Men jag har ögon. Och dom ser nåt och dom reagerar.
helvete vilken skit dag. det här skulle bli världens bästa vecka. men snälla kan du inte se att det faktist sårar mig lite?
Be my valentine...? <3

Kommentarer
Postat av: Embla

Åh tack så jättemycket! blir så glad :)

2010-02-10 @ 20:39:41
URL: http://eeembla.blogg.se/
Postat av: tove welander

noo vad har hänt=(

2010-02-12 @ 21:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0