Det är nåt med dessa blåa ekorrar...

...mm, det är verkligen det. Dom bara springer runt och tror att dom är nåt för dom matchar himlen på en fin sommardag! hahahahah!! Jag är så jäkla trött! Snacka om låg budget humor... Men det är det ända jag har energi för. Garvar åt allt. Haft musik hela dan, sång teknik, gitarr och sen nån koncert i multihallen. Det va fett kul, jag Andrea och Emma satt och diggade som fan. Dock så vad det typ låtar som "starka vibrationer" och "kom hem!", men det passade liksom in på min flum nivå. Sen måste jag säga att killarna va mer femenina en tjejerna men det va grymt kul! Sen tog dom av sig tröjorna och my oh my va en av killarna va snygga. En läcker pöjk! Hahahha! Vänta lite ska bara käka... höhö orkar inte blogga sen igen :P
15 min.....
Tillbax! Hihi! Iaf, dagen har varit bra. Följde med Sigge hem efter skolan och nu segar jag bara och väntar på att tiden ska gå. Ska ha världens bästa vecka! Imorn eller onsdag ska jag och Yammi nog gå på Singin in the rain, sen torsdag ska ella, jag och sigge fira ellas födelsdag med mys kväll, fredag är det hassle med sigge, och lördag födelsedag!!! Låter skit bra ju!
Nu ska jag gå. Ha en bra kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0