Be stupid for successful living

Här sitter jag i min  svarta stol från Ikea och lyssnar på Love is a battlefield... Gud vilken deppig mening. Nej men den är skitbra ärligt, mycket minnen i den kan jag också säga... Pat Benatar är ju fan en klassiker, hon va liksom e av mina favoriter när jag va liten. Vissa lyssnade på Aqua, jag lyssnade på Pat Benatar och Taj Mahal...
Asså varför ska det vara så nedrans svårt med det fyra bokstavliga ordet för? Suck... Men nu ska jag va glad. Ja nu är Matilda glad. Visas att jag är måttligt seriös när jag kallar mig själv Matilda istället för Tilda också...
Lite skumt det där, ingen kallar mig Matilda längre känns det som. Hallelujah! Har många namn jag, Tilda, Tilla, Tilson (som enbart Yana kallar mig) Svampen, Fluffie, Storasyster, flummunge och säkert typ trögunge av Crille... Onödigt inlägg tycker vissa but nooo! Der här är kul. Igår va ju jag och Mollie på våran traditionella runda runt söder, va inne på Highlights och fick skit coola tröjor som jag idag råkade göra sönder... fråga inte hur. Men har hämtat två nya idag hihi. Så ni ska få bilder! Beware!


Haha bak och fram...
Be stupid for successful living står det. I like it!


Wiiiie!! Snart fyller jag år som Malin så fint har fyllt upp min kalender med. Ni skulle ha sett när hon fyllde år... seriöst min kalender va fylld men hennes jävla påminnelser om att hon snart fyllde år. "Glöm inte att Malin fyller år om en månad" typ :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0