Dansdansdansdans!

Ibland svider det lite att veta  man är tvungen att gå upp timmar tidigare en nödvändigt för att ha dans men fan va det faktist är värt det. Idag har jag modernt fast i vux klassen.... nervöst faktist. Tänk om alla liksom är typ 2,10 och skit duktiga, så kommer jag in den 1,60 långa lilla ungen med stora drömmar. Menmen! Clara är med mig, som i för sig också är två år äldre en mig. Vad ska jag mer göra idag? Vill gå på bio, har grym lust för att gå på bio.
Kanske så är min älskade ella hemma? Hon ska på Thåström ikväll (avis) men innan det kanske.
Är grovt sugen på en av våra hembakade bullar...Hm... Hihi ha det bra gött fölk!

Älskar den här bilden på mig och Sigge och våra älskade knokkisar!

KNOKKRENT JÖÖÖ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0