23Februari2010

Nej jag säger inte förlåt för dålig uppdatering för det är faktiskt min blogg och ibland orkar man bara inte blogga.
Nu har jag och Ella praoat klart på älskade underbaraste Hellstone. Finns inget bättre ställe. Vi kom fram till att vi skulle kunna jobba där gratis till och med. Stället där Phill Collin, Oasis och Nirvana har gått, där det finns intrument i varje hörn och varje vägg, där alla kommer för att skaffa deras nya älskling. Det är Hellstone det. Det var verkligen superkul, vill tillbaks! Ingen lust för skolan just nu, inte nu och inte 12 dagar framåt heller... När det kommer till den punkten att man har ångest när vi inte kommer ses på 2 veckor har det gått lite långt kanske man tycker. Men det visar bara hur jävla mycket jag lutar på dig, hur jävla mycket jag behöver dig. Usch pallar inte tänka på det. Nu ska jag va glad hihihihiih :D Men fan vad det ska bli bra när du kommer hem. Min storebror...<3
Aja, vad händer mer i veckan? Skola, köpa lite grejer till en Release fest som vi ska på på söndag och sen på Lördag kommer min underbar fina storasyster Yana hit, i en månad!!
Nu orkar jag inte skriva, ha det så bra :)

come home...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0