Who am I to say you love me ?

Har en sån där oförklarig dum klump i magen. Eller halsen, nån stans i det partiet.
Min dag var bra. Lite framsteg iallfall kanske. Det dumma med mig är att varje gång nåt som faktiskt är bra händer med allt det här får jag sån jävla chock så jag inte vet vad jag ska ta vägen. Bra chock men också så får jag smaka lite på vad jag inte har längre. Men en liten del är bättre än ingenting.
Efter skolan åkte jag och tjejerna till stan, hittade skor till Colle och åkte hem. Skolan gör mig så förbannat trött så jag orkar typ ingenting!
Inte ens att fortsätta skriva så då skiter jag i det.


Hope, Who am I to say
Fast spotify veriasionen är bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0