What makes a man

Min och Thildas religion har gått över till vår egna Dallas Green religionen. Han är han som har bandet City and Colour som vi nu förtiden drogar. Iallfall nog med religion. Jaa det va också en förklaring på rubriken. Men vafan hur kom jag in på det jaja.
Hej.
Vill faktiskt sova här och nu så det blir kort men jag vill skriva lite ändå.
Om typ 12 dagar börjar fan skolan. Inte att leka med alls och jag är INTE redo för skolan på nåt håll. Inte alls. Fast jag vill ändå bara sätta igång igen. Ska faktiskt bli kul att se alla.
Imorn tänkte jag och min käre livskamrat åka och bada med tanke på att det typ hänt fyra gånger i sommar. Inte alls acceptabelt.
Så vare med det...

Juste måste också säga att jag saknar New york som saaatan. Åker dit på Yanas bröllopp i Oktober men det är långt kvar ju !





If you never risk it you'll never know
That's been my motto
Maybe that's why things ended up like this
I just had to know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0