Kick your ass

Your just proving yourself guilty you idiot.

Hellllö! Kom nu på att jag inte har en aning om vad jag skulle skriva... Jajaaa.
Hmm... Jag kan säga att imorn ska jag och ELLLUUU på bio, köpa biljetter till The voice grejen och hitta min adidas.
Nu pratar jag med Sander och är allmänt pmsig, stackarn... (hihi)
Och jag är arg för jag insåg just att jag hade mindre pengar än jag trodde PLUS att det ligger en kaka i köket som jag INTE får äta eftersom Ella, Elle och jag gjort ett litet löfte om att inte äta nåt sånt. Usch!

Jajaaaaaa.... Jag är glad ändå. Fast nu dog min mobil så där försvann en smutta glädje.

Så med det tackar jag för mig. Pussss


Typ så... Känner jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0