Ung 08

Imoron var det dags då! För årets och Ellas och min första Ung 08! Hiihihihih :D
Här om kvällen var jag ju på The voice summer party med en massa människor, det va faktiskt riktigt kul men jag och Ella kraschade fort efter vi kom hem till henne.
Idag har jag bara tagit det lungt, eller jag åkte till biblan och fick hem massa fler not böcker och satte äntligen en låt jag velat kunna jätte länge. Sen åkte jag till Liljeholmen och köpte bh !
Känns som jag skriver på ett helt annat sätt and i don't like it ! Hatar att skriva om vad jag gör på dagarna.
Men så blir det ibland, får blogga när jag nu har tid eftersom den tiden kommer gå ut till PLUGG om nån vecka...
Skit kul.
Jajaaa några år kvar bara ;)
Nee fyfan va tråkig jag låter !
Fuck. Hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0