There came your name and there came my tears

Godafton, vet ni vad som händer imorn!? THE VOICE SUMMER PARTAAAAAAAAAAAY! Viket ska bli nedrans kul. Tar över Ellas hem runt fem med alla mina kläd val som jag måste få hjälp med, springer säkert ner till Beyond retro och letar nån snygg magtröja som jag kan ha och sen ska vi möta Mathilda och hennes kompis Eve på gullmars typ 20 i åtta. Sen är det liksom söndag och månsag kvar då jag tänkte hjälpa till lite på mammas fik sen sätter Ung08 igång!

Jag och Ella hade en braa dag idag, va på badet i cirka 10 minuter sen saknade vi stans liv så vi tog oss till TC och strosade runt och nu sitter jag i våran fööör sköna dock fööööör fula fåtölj och lyssnar på The kooks.

Men nu ska jag bege min energi till Mathilda som terrar mig på fb chatten.


Ph by. Ellas Mammmi
New york city 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0