Smaaaajl !

Skolfoto vare idag då... Kan slå vad med hela min vänstra tumme att jag ser ut som en tillplattat sne tandad grävling. Med hela min vänstra tumme asså ! Kanske tom den högra...
Men jag fick stå upp så jag är helt okej nöjd. Shit the same liksom.
Efter skolan tog jag med gänget till TMP där pappa hade en spelning och massa människor kom. Det va faktiskt supermysigt !
Imorgon fyller mammi år så vi ska ut till Sigtuna! Sen på söndag ska jag mysa med ella !
Men nu ska jag sätta mig brevid pappa som är här och sova tidigt !
Ha en bra kväll !


Pappa ♥

En till sak. Även om det känns som livet trycker ner dig till botten. Glittra med dom ögonen jag ser varje dag och le med den där fnittriga munnen.
Och visa hur stark du är.
Tro mig. Det hjälper.
Älskar dig min lillasyster

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack...<3 jag älskar dig också M.I.N storasyster oavsett<33

2010-08-21 @ 20:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0