Singing in the rain

Hej fina folket ♥
Sov som ett stock, vaknade tolv, va ass sur sov vidare, vaknade ett, frt trött och sov vidare tills nu. Har jätteont i halsen och ont i hela kroppen min! Skulle träffa Elsa idag men så blir det ju inte då :( Saknar dig som en stocke hallååååå!!! Men I VECKAN! I veckan ska jag träffa förutom Ella och My som är en given sak (hihi) Mathilda, Elsa och sen Elin! Som är en gammal dagis kompis som jag inte träffat på evigheter känns det som. Och när Malin kommer hem kommer jag såklart träffa henne. Även om jag typ är sjuk och det regnar känner jag världens mysfaktor. Det jag ska göra idag är att kanske ta mig till biblan och lämmna tillbaks alla tusen notböcker och sen låna ut dom igen (a) Och sen eftersom mamma är delägare av Danscenters cafè tillsammans med min sångpedagog ska jag hjälpa dom att städa och fixa lite där idag eftersom öppnings festen är den 20e. Är jätte mammig idag vilket jag inte varit på forever! Vi har bråkat heeeela tiden och har inte velat vara hemma men idag... Hmmm...
Jajaa gud va jag babblar på. Pusspusss


Gammal dålig cam bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0