Over you

Dagen var solig, målnig och regnig. Dagen var rolig, jobbig, och nödvändig. Det va helt enkelt en bra dag på många sätt. Andra dagen av 8an. Och jag måste verkligen säga att vi åttor är fan bäst. Vi håller ihop liksom.
Efter skolan kom Colle till sjöstaden så satte vi oss i Luma och snackade, sen vidare och åt hemma hos Ella och sen till TMP (mammas fik). Va där med gänget hela kvällen och nu är jag hemma. Det är skolfoto imorn och jag har klädångest som vanligt ! Vafan ska jag ha på mig !?????? HJÄÄÄÄLP.

Nej men dagen har varit bra iallfall.
Har insett att jag kanske inte behöver dig för att andas längre. Och att jag kanske inte är helt over you men iallfall på god väg. Man måste ju vilja först. Jag vill. Man måste acceptera. Jag accepterar. Och jag pallar inte mer bara.
Men om jag hade chansen igen, nee då skulle jag nog inte säga nej. Men snart så.
Nu ska jag sova.
Godnatt ni fina !



Kommentarer
Postat av: Sonya

<3

2010-08-20 @ 14:20:27
URL: http://angloket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0