Minnen är minnen. Fina minnen men bara minnen

Jag blev jätteblogg sugen nu !
Så ni får ett kort inlägg !
Jag funderar på att ta en lång dusch sen men känns lite onödigt. Men ska iallfall hoppa in i mjukisar och en stor tröja och dricka te. Mys !

Nu har jag inget från dig kvar heller, och du inget från mig. Bilderna på mobilen är borta, kläderna, allt. Funderar på att radera allt från datan men då är allt borta. Inte direkt redo för det men det är ju okej. Minnen är minnen. Fina minnen men bara minnen.
Fan bra vecka det varit ! Eller bra skolstart, blev inte som jag ville men det blev bra ändå !
Livet leker igen. Nu iallafall !


Ph från www.angloket.blogg.se  Finaste tjejerna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0