Lovebug


Hej du min fina lovebug.
Jag ville blogga lite om dig, so if you don't mind, inte för jag skulle bry mig om du hade något emot det så ska jag skriva om dig till dig nu.

Du är den sjukaste, skummaste, mest störda personen jag stött på i mina 14 år.
Därför Älskar jag dig.
Som en mus som älskar sin ost och en han ekorre som älskar sina nötter (dom ätbara och som andra) så Älskar jag dig.
Med dig är det tilllåtet att få mina sychbryt och cravings och med mig är du tilllåten att få dina cp ryck.
För så är det väl med oss.
Inte många som fattar oss kanske men det skiter jag fan i för vi fattar inte heller mycket det bara är som det är!
Vi klarar allt !
Pusselbitarna vi själv inte fattar i oss själva löser vi tillsammans.
Ella Schwarz Tryggestad. Min höna, mitt styre, min broms min bästa vän.
Puss på dig


Kommentarer
Postat av: Ella Schwarz Tryggestad

Hej.

Det här är Planeten Tellus (även kallad Jordens) kärlekssystem.

Vi har fått rapporter om att Kärlekssystemet är överbelastat och när vi kollar på våra mätare som vi har i kontrollrummet så stiger de hela tiden. De har dessvärre gått över max nu.

Våran Tellus-station kommer sprängas och det är med väldigt kort varsel.

Kärleken bubblar och saker och ting rummen ploppar över och blir till röda hjärtan.

Det som är positivt med det hela är att pågrund av denna överdosering av kärlek så blir allt lättare och man andas hur enkelt som helst.

Tyvärr är detta något som du orsakar.

Det är när du närvarar som allt på planeten Tellus blir till kärlek.

Vi har alltså bara ett meddelande till dig:

JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : : : : : : <3 <3 <3

2010-08-08 @ 20:54:28
Postat av: sara Nordvall (facebook)

feett finaa <33

2010-08-10 @ 00:39:55
Postat av: Caisa

allt bra? :)

2010-08-10 @ 00:51:15
URL: http://caisaakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0