Jag fnittrar igen !

HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHHI !!
Jag mår super ! Faktiskt. The voice va verkligne grymt, har skit ont i halsen nu för jag skrek så mkt. Speciellt när Madcon ögde scenen ! OMG jag och Sonya doooog !
Sover hos henne inatt sen så imorn ska jag träffa lillasyster Malin efter 7 veckor utan varan och sova hos henne ! MYS !
Men gud asså jag har varit så jävla fnittrig denna kväll, hihih! Tror kanske tilla har blivit lite smått in löööv ;)
Jajaaa nu ska vi fortsätta att mysa och lyssna på bra musik men ärligt bästa dan !
Puss på er fina läsare och glöm inte att fortsätta läsa och sen KOMENTERA ! :*


Finaste tjejerna !

Kommentarer
Postat av: malin

kah kommenterar! och jag 'är bäst! SES SNART!!!!!!!!!! :D:DD:

2010-08-15 @ 12:02:42
URL: http://malindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0