Inga komentarer

Nu har jag sovit i cirka fyra timmar, fortfarande trött och totalt frusen. Men jag känner mig inte sjuk utan det är nåt annat.  Har sovit hos Ella tillsammans med Elle i två dagar och haft jättemys, vad som händer ikväll vet jag faktiskt inte. Borde vara hemma men jag får ångest av att vara hemma... Världens ångest.
Idag är det fan 18 dagar kvar tills sommar10 är över...  Men innan det är det Ung08 och mer kul.
Igår gjorde den lilla trion ett löfte att äta 100% nyttugt till den 1a Augusti 2011. Och vi ska klara det! Igår kväll hade vi våran sista svull kväll med massa godis, chips och buhuuuu älskade bnj. Känns bra faktiskt, inte för jag var onyttig innan men det är kul med ett mål iallfall.
Nu ska jag antingen sätta mig vid pianot eller somna vidare och vänta på att min fina Ella messar mig.
Hejdåååååå


Ph. By Signe Liden


Ph. By My Berggren

Petter ft Veronica Maggio, Längesen

Allting har förändrats men du finns kvar
Jag var svävande men nu så ser jag klart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0